Continutul acestui site este protejat de drepturi de autor.

Carti


Comentarii:

nico

a scris la 2013-03-12 18:35:35

Cum comand cele 2 carti??????

alinionescu

a raspuns la 2013-03-12 18:40:26

Scrieti, va rog, pe adresa contact@aripi-argintii.ro sau alin@aripi-argintii.ro. In cazul in care sunteti din Bucuresti, ne putem intalni pentru a vi le inmana, iar in cazul in care nu locuiti in Capitala, vi le vom trimite prin Posta Romana (ne va trebui adresa dumneavoastra completa). Va multumim pentru interes!

Abiana H.

a scris la 2013-05-09 19:51:43

Şi câte avioane pot încăpea într-o singură carte... :)

mihai axante

a scris la 2014-07-06 21:06:41

Stimati Domni, Si eu am scris ceva despre aviatie, dar a altora. Trei carti din seria Puterea din ceruri.

tarabostes

a scris la 2014-11-25 10:56:21

Salut, as dori sa achizitionez cartile PDA 2 si 3 si Nascut pt a doua oara, sunt din Bucuresti asa ca ne putem intalni ca sa intru in posesia lor. Astept un raspun pt detalii, nr de tel sau unde ne putem vedea, multumesc.

alinionescu

a raspuns la 2014-08-22 19:50:22

Va salut! Va rog sa ne scrieti pe adresa contact@aripi-argintii.ro sau alin@aripi-argintii.ro. Cu respect!

LMH

a scris la 2015-03-28 11:24:17

Am comandat 5 dintre cărțile prezentate în această secțiune și apucat să citesc până acum doar „Născut pentru a doua oară” și „Eroii erei reactive”. „Născut pentru a doua oară” e o lectură foarte plăcută și conține destul de multe fapte inedite, pentru mine cel puțin. Oricum pare a fi o descriere fidelă a vieții în aviația militară română a anilor '80-'90. Ce m-a surprins cu adevărat a fost faptul că, comandorul Jeloaica a prins în jur de 50 de ore de zbor pe an (într-unul din ani chiar peste 50 de ore/an) în a doua jumătate a anilor '80. Înseamnă că la Borcea se zbura cu adevărat bine. Spre comparație un prieten, june locotenent pe IAR-93 la Craiova, strânsese cu chiu cu vai în 1988 cu ceva este 3 ore jumate până in luna August. Dura ani de zile să iasă la simpla pe avionul de luptă. Spre comparație în același an ca pilot sportiv, elev în clasa a XII-a scosesem deja vreo 30 de ore pe planor la aeroclub, în pofida examenulului de admitere la facultate și a bacalaureatului. E drept că, cu astea am și rămas în anul ăla, pentru că am plecat apoi în vacanță la mare inaintea celor 9 luni de armată. Bag seama că amicul de pe 93 o mai fi agonisit câteva minute de zbor până la sfărsitul anului și a mai recuperat din handicap. Oricum bietul de el era ciuca bătailor, după ce a mărturisit cât de „tare” se zbura în armată. L-au luat de milă instructorii în B2 la tururi de pistă, și cum a fost un an neobișnuit de bun și se prindeau frecvent termice din automosor la sub 200 de m pe malul Mureșului, omul a strâns vreo 4-5 ore de zbor pe planor în cele 2-3 zile din concediul său in care a trecut pe la aeroclub. Nu mai rețin care din instructori făcea bășcalie ca a întărit astfel capacitatea de apărare a patriei cu măcar 150%. Oricum erau vremuri penibile și triste pentru toată aviația romănă. La noi motivul de bază era lipsa de combustibil. Stupefiant a fost faptul că un fost coleg de serviciu rus, care a fost pilot pe Su-15 între 1987 si 1990 în regiunea militară Moscova, (omul a avut un accident de mașină în 1990 care i-a terminat cariera aviatică și și-a finalizat studiile tehnice) spunea că și în regimentul său puteau fi numarați pe degete piloții cu peste 40 de ore pe an. Și asta cu toate că la ruși combustibilul n-ar fi trebuit sa fie o problemă. În ce privește „Eroii erei reactive” e o lucrare ce acoperă un gol impardonabil în istoria aviației militare române. În ce mă privește a clarificat o serie de legende și zvonuri ce circulau vis a vis de a accidentele epocii. Din cauza secretomaniei „epocii de aur” informațiile despre accidentele din aviația militară și civilă circulau exclusiv pe cale orală fiind astfel puternic alterate și distorsionate. Chiar și pentru accidentele petrecute din 1990 încoace, după ce secretomania a făcut loc neseriozității, informațiile publice sunt inconsistente și împănate cu aberații menite să satisfacă gustul îndoielnic al publicului. Deci, din nou, stilul sobru și concis al lucrării contribuie la acoperirea lipsei de informație credibilă. Împreună cu cărțile am primit ca bonus două CD-uri cu diferite fotografii și clip-uri video, pentru care îi mulțumesc din nou autorului. O buna parte din aceste imagini ilustrează incidentele descrise în carte. Cred că ar fi fost foarte util ca ele să fie inserate și în textul lucrării. Acesta e sigurul reproș care i se poate aduce lucrării. În concluzie recomand cu căldură ambele cărți.

Tinel

a scris la 2015-06-26 21:17:44

As avea si eu o sugestie : Cred ca ar fi bine ca se se ofere cateva pagini pt. citit din fiecare carte ,astfel incat fiecare sa-si dea seama daca aceasta carte e ceea ce-si doreste.Asa fac unele librarii online si acest lucru e apreciat de clienti. Eu deabia astept ,,Caii...''

alinionescu

a raspuns la 2015-06-26 21:18:17

Va multumim! Este o sugestie de care vom tine cont!

Adriana

a scris la 2015-06-28 12:23:37

Bun,bun,dar Mai iute ca moartea 2 nu se poate comanda?

alinionescu

a raspuns la 2015-06-28 12:24:22

Desigur! Ne puteti scrie pe adresa editura.aripi.argintii@gmail.com.

Neagu

a scris la 2016-04-09 21:32:10

Am avut placerea si onoarea sa cunosc in 1989 doi piloti scriitori: Davidovici si Berbunschi. Mi-as dori sa pot cumpara cartile Lor.

alinionescu

a raspuns la 2016-04-09 21:35:23

Editura ARIPI ARGINTII a debutat reeditarea cartilor lui Doru Davidovici, prima aparuta fiind "Caii de la Voronet", care se poate comanda la adresa de e-mail editura.aripi.argintii@gmail.com. Cat despre cartile lui Dumitru Berbunschi, viitorul va decide.


Comenteaza:

Aripi Romanesti Muzeul Aviatiei Romanian Spotters Resboiu Povesti de aerodrom Pilot magazin Romania Militara Info Aviatie Aviatia.ro Pilot MIG Aviatia Magazin Fundatia Serbanescu Fundatia Cer Senin Fan Club Dorel Luca